joi, 9 octombrie 2008

ca sa vezi si sa nu crezi


si eu care credeam ca oamenilor nu le pasa... de cate ori nu ai scrie cu marker pe fruntea oricui :"impasibil". ceva de genul "nene, cade un ghiveci in capul tau". si nenea: "aaaa, da?" e un soi de plictiseala, suficienta si lene in felul in care se bucura de viata subiectii numiti oameni. bag mana in foc ca daca ar fi si ultima zi de pe pamant, in tramvai tot fata de "iar azi?" am avea-o. dar, exista totusi ceva care ii face pe toti, si insist aici... pe toti, in unanimitate, sa tresara. ies parca din carapace si , fie ca te stiu sau nu, intra in vorba cu vesnica replica care incepe cu "vezi ca" - asta in cele mai delicate cazuri. demasc acum un mare insight de consumator. asta este, bineinteles, o amenintare. este vorba despre momentul in care ai siretul desfacut la , preferabil, unul dintre pantofii, din unul dintre picioarele cu care te pui in mers. daca se intampla sa ai siretul altfel decat facut funda, s-a zis cu tine. "vezi ca ai siretul desfacut". tu , bineinteles, stii asta, dar iti este o lene colosala sa te apleci. sau o jena...poate ca nu iti gasesti locul, poate ca ai blugi cu talie joasa, sau mai stiu eu ce motiv bine intemeiat. dar nu poti sa nu ii faci pe plac reclamantului care iti arunca un " vrei sa iti spargi capul? leaga-ti siretul". eu de obicei spuneam "stiu , stiu" si ma indreptam, in pas de siret desirat, spre continuarea traiectoriei mele. dar, m-am lecuit. daca nu mi-l leg, sigur nu fac doi pasi si ma impiedic iar...si nu de siret, ci de intrebarea altuia,mai destept..."nu te supara, nu ai vazut ca ai siretul desfacut?" imi vine sa urlu in acel moment. singurul lucru pe care mi-l doresc este sa intalnesc un om cu siretul desfacut care sa imi faca Mie observatii. as stii cum sa-l pun la punct... facandu-i un un nod si 2 funde per siret.

Niciun comentariu: