duminică, 12 octombrie 2008

antiteroristii coafeaza cel mai bine femeile de varsta a treia




hollywoodul traieste mai mult ca sigur pe spinarea unor productii fara nicio urma de valoare. face filme pentru ca asta ii este menirea. lanseaza vedete si umple capitolul barfe din orice revista, e invitat pe la sindrofii si mondenitati. ce mai? e una dintre minunile lumii noastre. e un mit. si, pentru ca nu iti vin astfel de idei insultatoare la adresa cetatii filmului american, fara niciun motiv...iata ca motivul are un nume: Zohan. mare tambalau mare cu filmul asta. mi-a fost recomandat pentru a imi accelera o presupusa criza de ras. evident, stiam ce ma paste: un film la care daca nu ai ce rontai, te plictisesti mortal. un antiterorist se face hair-stilist pentru ca vrea sa faca oamenii , citez, "smooth and silky". aiurea. si reclamele la sampon s-au lasat de astfel de promisiuni. sincer, dupa ce am vazut (trebuie sa recunosc, "aproape" tot filmul), eu l-as fi recomandat, cum altii mi-au recomandat troia. in zohan, singurul lucru pe care il vezi e fundul lui adam sandler. asa cum in troia , fundul lui brad pitt a ridicat legenda in box office. adevarul e ca, nici nu cred ca pot califica fundul cu pricina. la cat de des il vezi, te plictiseste si ala. dar, nu sunt eu in masura sa ma pronunt. jumatate din bunicile manhattanului sunt de alta parere.

eu tin cu johnny depp si al sau om foarfeca, oricum.

Niciun comentariu: