luni, 22 septembrie 2008

impostorul


sus, pe o scena improvizata, se suie cel mai colorat si zambaretz personaj din cate vei vedea vreodata. se batzaie, rade, isi pune piedica singur, rade, fluiera(in gandul meu, cu siguranta clovnii sunt cei mai houseri decat scooter), rade, scoate tot soiul de obiecte din buzunare bufante, rade, sta in cap, rade, da din maini, rade, urla, rade...dar cine-l crede? un personaj care trebuie sa faca valva, sa starneasca rasul de sub orice mustatza sceptica si de sub orice spranceana incruntata pare cel putin utopic. nu poate sa fie asa cu totul. ceva e exagerat, asta imi mirosea mie demult. e doar un joc hazliu facut sa-l aplauzi. pentru a-mi demonstra ca am dreptate, am surprins "paiatzul" cu pricina inainte de a se urca pe scena. rade? nu. e bucuros de instantaneul meu? nici atat. covnii sunt cele mai triste persoane din cate veti putea cunoaste vreodata. si totusi, rad cel mai mult. asta e serviciul lor si il urasc la fel de mult cum functionarii isi urasc birourile. si in fond, isi fac bine treaba. ceilalti trebuie sa rada cu pofta. ei, niciodata cu adevarat. ar fi cel putin neprofesional din partea lor, nu credeti?

Niciun comentariu: