vineri, 6 februarie 2009

gnomul de gradina


imi e rusine de nu stiu unde sa ma var. daca as fi un strutz as baga capul in nisip.cel putin nu m-ar vedea nimeni roshind. cautand o sursa de relaxare , desfatare si bucurare a spiritului, indelung supus unei sesiuni comode ca un scaun cu pioneze, am gasit un blog foarte fatzos.http://tavithenewgirlintown.blogspot.com/
aparent superficial,un blog de moda. nimic de spus in plus. totusi doboara un record. este un blog al unei fetite de 12 ani. am stat pironita in ecran aproape o ora buna, sa vad cum tzanculitza asta care abia a facut ochi, se pozeaza in fata casei, pe zapada in niste hainutze aparent deshalate dar atat de adorabile. asta pentru ca arata fix ca un copil normal de 12 ani care a furat fusta bunicii si a asortat-o la camasha mamei. un umar aluneca, o maneca atarna...ce mai, poarta hainele ca un cuier dar le mototoleste cu stil, are ochi la apreciat designeri cu fite si un breton tipic varstei si americii si filmelor cu copii isteti. in concluzie, am facut un proces scurt si fara succes de a-mi aduce aminte cujm eram eu la 12 ani si cum mama ma imbraca, mama imi impletea parul si eu...doar ieseam pe usha, evitand oglinda in care nu cutezam sa ma uit.

Niciun comentariu: