vineri, 16 ianuarie 2009

apa + clorura de sodiu


stiu ca e din cale-afara de razgaiat sa bati din picior si sa zici ca vrei marea cu sarea, dar eu atat imi doresc. nimic in plus si niciodata in minus. si pentru asta mi-am reinviat rubrica. m-am aflat de multe ori, dupa un sughit sau o mancare nicicand testata , din banala superstitie...in fata momentului in care inchid ochii, fac stanga imprejur si imi pun o dorinta. dar intotdeauna trebuie una singura iar frecventa sughiturilor mele e mult sub medie. asadar, cum sa fac, cum sa dreg, sa pacalesc banca de dorinte si sa iau mai mult credit? simplu. imi doresc marea cu tot cu sarea de rigoare cu tot. asta pentru ca, inauntru ,marea ar fi plina de pestishori aurii...a cate 3 dorinte bucata (cu tot cu icre)...rezulta un total cel putin suficient pentru un 2009...nou. brand nou.

Niciun comentariu: