marți, 23 septembrie 2008

cosmo rimeaza cu emo

cand eu am spus, nimeni nu m-a crezut. toata lumea a zis ca sunt intr-o ureche si ca n-am alta treaba de facut decat sa fac haz de necaz in situatii limita. si uite ca a aparut miracolul. cosmote baga de seama ca generatia emo exista si ca target real. deci, ii ia ca atare. negrii si mangitzi pe la ochi, cu bretonul tuns la linie si unghi, gasca de taietori de vene apare in noul spot cosmote. noua cartela, noi bonusuri, aceeasi strategie intrigii izvorate din vechea problema- userul de telefonie uzual nu prea iti da minute cu celelalte retzele. asadeci, avem un emo pe care il "emo"tzioneaza o printzesa. care are alt stil si alta retzea. cu noua cartela , emokidul mai are o sperantza ca maine, poate va vorbi si cu oamenii normali ( sau aproape- nu intru in polemici). gasesc ca e de salutat faptul ca ...in sfarsit nu le mai intoarcem spatele sensibililor din categoria de varsta 14-16.5. in fond, daca ei exista cu adevarat, de ce sa nu le oferim servicii cu dedicatie? omameni suntem...pardon - consumatori ( fie respectata era omonima in care ne-am nascut).
http://www.youtube.com/watch?v=lKowRdSy67c

2 comentarii:

Anonim spunea...

pai si cine e targetul? ei , cei emo?
atunci de ce ii ia in deradere?

eu am zis altceva

Iulia spunea...

ce telenovela ar iesi avand reclama asta drept episod pilot...