vineri, 31 iulie 2009

jurnal cu palarie


valiza vraishte da pe- afara, pe birou numai hartzi turistice , ghiduri cu alfabeturi imbarligate si o gramada de trasee cerebrale. hodoronk-tronc plec sa vad lumea balcanica. belgrad-skopje-salonic. trebuie sa recunosc ca nu cred sa fi avut vreodata un vis de implinit intre coordonatele geografice mai sus mentionate. sunt o neinitziata. de belgrad am mai auzit, asta din comoditatea sa de a fi aproape, de macedonia...poate extrapoland catre Alexandru cel Mare si salonic...asta da, si totusi nu prea. adica nu vedeam diferenta intre salonic si orice alt oras grecesc unde mai tot romanu se inghesuie sa isi petreaca cele 21 de zile pe care legea ii face hatarul de a le pune la dispozitie sub auspiciile popularului termen de "concediu de odihna". deci, unde te duce mintea? unde nici cu gandul nu gandesti. ba ma mai gandesc ca trebuie sa fie ceva foarte exotic pe capul oraselor astora de care mare lucru nimeni nu a auzit si ... cine se duce de rutina sa le vada? asta exceptand salonicul care, sper ca se va retrage din discutie ori de cate ori voi incerca eu sa generalizez gratuit. asteptarile mele de la calatorie? sa ma duca trenu unde trebuie, sa vad tot ce pot, sa mananc tot ce intra in stomacul meu aproape vegetarian ( sau vegetativ), sa fac o infuzie de arome necunoscute si sa ma intorc nici romanca, nici sarboaik, nici macedoneank si nici grecoaica, ci pur si simplu un om ce le-a mai vazut pe toate cele la un loc. cu mai multe intrebari si mai minunata ca oricand de lumea mare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!